Rabu, 18 September 2019

I Was Born To Write

Bismillahirrahmanirrahim...Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

Aku mulakan coretan sulung dalam blog ini dengan 1000 harapan agar blog aku ini dapat memberi manfaat untuk semua pihak yang membacanya. Seperti nama blog aku ni, aku nak ia akan terus menyinari seperti lampu yang tak pernah padam seperti lilin yang membakar dirinya untuk menerangi kegelapan malam.

Kenapa aku memilih tajuk I Was Born To Write? 
Sebab hajat di hati aku adalah untuk menjadi seorang Freelance Writer suatu masa nanti. Ya, memang aku sedang ke arah itu. Hobi menulis sejak di bangku sekolah lagi terus mekar di dalam jiwaku hingga ke hari ini.

Fokus penulisan?
Aku lebih memfokus kepada penulisan cerpen, puisi dan sesekali aku akan menulis artikel tentang kemanusiaan. Maka, aku memutuskan untuk mengisi blog ini dengan cerpen atau puisi karya aku sendiri dan juga sedikit coretan tentang manusiawi. 

Akhir kata
Semoga penulisan aku dalam blog ini memacu lagi semangat menulis yang ada dalam diri aku agar aku sentiasa aktif berfikir secara kreatif serta menghasilkan karya-karya yang boleh kalian baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Puisi :- Beratnya Rindu

Versi lagu puisi Lirik penuh versi lagu puisi sila ke pautan seperti di bawah :- https://share-ai.singgenix.com/?token=S7tvkairNKgyHD1Nc5Bdo...