Rabu, 7 Ogos 2024

Pelancaran Saluran YouTube Kedua : Cahaya Harmoni

 


Link YouTube klik sini :-

https://youtube.com/@cahayaharmoni?si=mv-EhoYbGFeg2MRL


    Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya dengan sukacita mempersembahkan penulisan ini kepada semua pembaca. Saya dengan sukacita ingin mengumumkan bahawa hari ini 8 Ogos 2024, pukul 8.00 pagi saya telah melancarkan sebuah lagi saluran YouTube baru yang diberi nama Cahaya Harmoni. Saluran ini bertujuan untuk berkongsi ilmu, inspirasi, lagu motivasi dan nilai-nilai positif kepada semua. 

    Semoga usaha ini diberkati dan memberikan manfaat kepada para penonton. Sudi-sudikanlah SUBSCRIBE dan sokong saluran ini untuk mendapatkan lebih banyak kandungan yang bermanfaat. Semoga setiap huruf dan kata yang tertulis memberi manfaat, pencerahan, dan inspirasi kepada kita semua. 

    Akhir kata sekali saya mengucapkan terima kasih kepada anda yang sentiasa menyokong penulisan saya yang apa adanya ini. Sesungguhnya, setiap kebaikan datangnya dari Allah, dan segala kekurangan adalah dari kelemahan diri saya sendiri.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Puisi :- Beratnya Rindu

Versi lagu puisi Lirik penuh versi lagu puisi sila ke pautan seperti di bawah :- https://share-ai.singgenix.com/?token=S7tvkairNKgyHD1Nc5Bdo...